از حال خوب تا حس مهر
دوشنبه 1فروردین 1401 / مسافت 12كيلومتر
محل شروع نیاوران

رویداد به پایان رسید

درباره رویداد

سال نو مبارک

ممنون که من رو اسکن کردید، من یه چالشم! چالش از حال خوب تا حس مهر. اگر شما هم میخواید حالتون خوب بشه و این حال خوب رو با مهربونی به بقیه منتقل کنید ادامه بدید.

اول از همه باید حال خودمون خوب بشه تا بتونیم حال بقیه رو خوب کنیم. برای همین باید یه مسافت 6 کیلومتری رو از اینجا تا چک پوینت بعدی مطابق مسیر بدوید و برگردید، یعنی مجموعا 12 کیلومتر. میتونید مسیر رو پیاده روی کنید و یا با دوچرخه طی کنید.

 

بعد از این که حالتون خوب شد، وقتشه این حس بی نظیر رو همراه مهربونیتون با بقیه شریک بشید. میگین با کی؟ چطوری آخه؟ ما بهتون میگیم!

توی این روزهای عید که هر کس به نوعی سعی میکنه شاد باشه، هستند کودکان بیماری که روی تخت بیمارستان‌ها در انتظار درمانند ولی مشکلات مالی والدینشون اجازه خنده دوباره رو از اونها گرفته.

حس مهر یه موسسه خیریه آنلاین هست که از طریق مددکاری بیمارستان‌ها، باقی مانده هزینه درمان این کودکان رو تامین میکنه. در انتهای این چالش شما باید به وب سایت حس مهر مراجعه کنید، پرونده یک کودک بیمار رو انتخاب کنید و هر مبلغی رو که دوست دارید هرچند ناچیز، برای درمان اون کودک هدیه کنید. باید بدونید صددرصد مبالغ اهدایی شما به درمان همون کودک اختصاص داده میشه و پس از تکمیل درمان و ترخیص، تمامی اسناد بیمارستانی و مبالغ پرداختی با حفظ محرمانگی برای شما ارسال میشه.

اینطوریه که میشه توی همین عید، خیلی ساده، حال خوب خودمون رو با کودکانی که به مهربونیمون نیاز دارند قسمت کنیم، تا لبخندی هم بر لب های کوچیک اون‌ها و خانواده‌های نگرانشون بیاد.

بعد از این که چالش رو تموم کردید با بیلبورد انتهای مسیر عکس بگیرید و عکساتونو با هشتگ #اثرگذار_باشیم @hessemehr منتشر کنید.

این چالش با همکاری تهران کلاب و حس مهر طراحی شده.

شرایط شرکت کنندگان

بدینوسیله با تائید فرم ثبت‌نام در كلوپ دو تهران اعلام می‌نمایم تمامی موارد ذیل را مطالعه نموده و متعهد به انجام آنها می‌باشم:

  • مسیر تمرین را از قبل بررسی نموده و از كلیه عوامل محیطی و موانع شهری در طول مسیر مطلع می‌باشم.
  • در طول تمرین ملزم به استفاده از ملزومات ورزشی و استفاده از مسیرهای پیاده‌رو و امن برای عابر پیاده بوده و چنانچه الزام به عبور از تقاطع‌ها وجود داشته باشد با حفظ جوانب احتیاط و رعایت حق تقدم از هر گونه حركت پر خطر اجتناب می‌كنم.
  • اینجانب از سلامت و آمادگی فیزیولوژیكی مناسب برای شركت در تمرین برخوردار بوده و در صورت بروز هرگونه آسیب‌دیدگی از قبیل تنگی نفس، مشكلات قلبی، آسیب استخوانی و… مسئولیت عواقب پزشكی و امدادرسانی را بر عهده میگیرم.
  • هدف اینجانب از عضویت در كلوپ دو تهران و شركت در تمرینات صرفا به دلیل فعالیت ورزشی بوده و هیچگونه اهداف سیاسی و اجتماعی را دنبال نمی‌كنم.
  • اینجانب ملزم به رعایت کلیه قوانین مدون جمهوری اسلامی در خصوص پوشش، رفتارها و هنجارهای اجتماعی می‌باشم و کلیه تبعات ناشی از رعایت نکردن آن را بر عهده می‌گیرم.
  • اینجانب مسئولیت مراقبت و حفاظت كلیه وسایل شخصی خود را در طی تمرین بر عهده می‌گیرم.

با تمامی شرایط فوق موافق می‌باشم.

( با تائید موارد فوق حق هرگونه شكایت از اعضاء كلوپ تهران را از خود سلب می‌نمایم)

اسپانسر

گالری

ویدیو

EmptyVideo