رویداد دو شهری پارک پردیسان
جمعه 21 دی 1397 / مسافت 19كيلومتر
محل شروع پارک پردیسان

رویداد به پایان رسید

درباره رویداد

تعریف چالش:

در این دو شهری که از پارکینگ جنوبی پارک پردیسان شروع و تا شهرک غرب ادامه خواهد داشت، مسافتی 13 کیلومتری را برای دویدن انتخاب کردیم. در این مسیر دونده ها از بوستان نهج البلاغه، پارک پردیسان و یک مسیر شهری عبور خواهند کرد.

پ ن: با حضور 300 دونده.

شرایط شرکت کنندگان

بدینوسیله با تائید فرم ثبت‌نام در كلوپ دو تهران اعلام می‌نمایم تمامی موارد ذیل را مطالعه نموده و متعهد به انجام آنها می‌باشم:

  • مسیر تمرین را از قبل بررسی نموده و از كلیه عوامل محیطی و موانع شهری در طول مسیر مطلع می‌باشم.
  • در طول تمرین ملزم به استفاده از ملزومات ورزشی و استفاده از مسیرهای پیاده‌رو و امن برای عابر پیاده بوده و چنانچه الزام به عبور از تقاطع‌ها وجود داشته باشد با حفظ جوانب احتیاط و رعایت حق تقدم از هر گونه حركت پر خطر اجتناب می‌كنم.
  • اینجانب از سلامت و آمادگی فیزیولوژیكی مناسب برای شركت در تمرین برخوردار بوده و در صورت بروز هرگونه آسیب‌دیدگی از قبیل تنگی نفس، مشكلات قلبی، آسیب استخوانی و… مسئولیت عواقب پزشكی و امدادرسانی را بر عهده میگیرم.
  • هدف اینجانب از عضویت در كلوپ دو تهران و شركت در تمرینات صرفا به دلیل فعالیت ورزشی بوده و هیچگونه اهداف سیاسی و اجتماعی را دنبال نمی‌كنم.
  • اینجانب ملزم به رعایت کلیه قوانین مدون جمهوری اسلامی در خصوص پوشش، رفتارها و هنجارهای اجتماعی می‌باشم و کلیه تبعات ناشی از رعایت نکردن آن را بر عهده می‌گیرم.
  • اینجانب مسئولیت مراقبت و حفاظت كلیه وسایل شخصی خود را در طی تمرین بر عهده می‌گیرم.

با تمامی شرایط فوق موافق می‌باشم.

( با تائید موارد فوق حق هرگونه شكایت از اعضاء كلوپ تهران را از خود سلب می‌نمایم)

گالری

ویدیو

EmptyVideo