TehrunClub Team

Nader Vahab Aghaei

Nader Vahab Aghaei لیسانس مکانیک و دکترای مدیریت کسب و کار و یک دونده آماتور جنگنده است. او در زمینه‌های مختلف از جمله مشاوره کسب و کار و مدیریت در صنایع و حوزه‌های مختلف فعالیت داشته است.
داستان آشنایی نادر و تهران‌کلاب از داستان‌های شنیدنی است. نادر در این باره میگوید :
"سال‌ها از دنیای ورزش (دوچرخه و بسکتبال) فاصله گرفته بودم و طبق روال دهه چهل اضافه وزن و ناراحتی‌های جسمانی سراغ اومده بود. کارم نشستن و مدیریت بود و همین تشدیدش میکرد.
من یه سینگل رانر بودم. سه سال برای خودم می‌دویدم. تا شاید من هم کیفیت دویدنم به افرادی که توی استراوا می دیدم برسد. اما هر روز با بدنی خسته‌تر و بی‌انرژی با خودم روبرو میشدم.
به طور اتفاقی در یک پروژه آی تی با موعود توکلی آشنا شدم و متوجه ارتباط او با تهران‌کلاب شدم. در همان روزهای انتهایی سال 1399 توی چالش نوروز ۱۴۰۰ تهران‌کلاب شرکت کردم تا رکوردم رو بهتر کنم. هم‌زمانی این دو اتفاق من را مشتاق کرد تا به کلاس‌های تهران بپیوندم. تصمیم گرفتم بعد سال‌ها جایگاهم رو عوض کنم و بجای اینکه مدرس و معلم باشم در مقام شاگردی مدتی با مربی کار کنم و اگر تغییری حاصل شد ادامه بدم.
از اون زمان یکسال گذشته و من عضوی از تیم تهران کلاب شدم ، روندم نه تنها بهبود پیدا کرد که الان حتی خودم رو یک تهران‌کلابی ناب میدونم.
دویدن نه تنها لایف استلایم رو تغییر داد که حتی انگیزه‌های کسب و کاری من رو تغییر داد.
تا قبلش دنبال جاه‌طلبی‌های کسب و کار و رسیدن به پست‌های بالای مدیریتی و مدیرعاملی هدف زندگیم بود اما الان من فقط دنبال جایی هستم که بتونم بصورت مشاوره فعالیت کاری خودم رو داشته باشم و وقت آزادم رو به ورزش بپردازم. "